Uważaj o czym myślisz...

"Uważaj o czym myślisz bo może Ci się to spełnić"
Pamiętam kiedy pierwszy raz usłyszałam to zdanie, a raczej zaskoczenie jakie we mnie wywołało. Nigdy nie myślałam w ten sposób. Nie byłam tego świadoma, jak zresztą wielu rzeczy. Świadomość, że ma się wpływ na swoje życie poprzez własne myśli. Jakie to wielkie odkrycie w świecie, w którym wtłoczono człowiekowi do głowy, że jest "prochem i niczym". Kto ma rację, jak to naprawdę jest? - pytałam siebie. Analiza i obserwacja siebie szybko dały mi odpowiedz.

"Zważaj na swoje myśli, gdyż przemienią się w słowa. Zważaj na swoje słowa, gdyż przemienią się w czyny. Zważaj na swoje czyny, gdyż przemienią się w nawyki. Zważaj na swoje nawyki, gdyż przemienią się w twój charakter. Zważaj na swój charakter, gdyż on ukształtuje twój los".


Czy też tak uważasz?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz